lunes, 21 de septiembre de 2009

Friend of a Friend...


He needs a quiet room, With a lock to keep him in, It's just a quiet room, And he's there, He plays an old guitar, With a coin found by the phone, It was his friends guitar, That he played, He's never been in love, But he knows just what love is, He says nevermind, And no one speaks, He thinks he drinks too much, Cause when he tells his two best friends, "I think I drink too much" No one speaks, no one speaks. He plays an old guitar, With a coin found by the phone, It was his friends guitar, That he played.
When he plays, No one speaks, No one speaks, When he plays, No one speaks.

2 comentarios:

  1. Jajaja me gustaba smitten cuando tocaban independientemente antes de ser comerciales, osea hace unos 6 años atras.

    Ahora estoy apurada pero mas tarde me pongo a mirar tu blog que por lo que veo esta muy lindo, nos vemos en un rato

    ResponderEliminar
  2. Si una fiaca, pero bueno ya me descargue y lamentablemente gente asi hay en todas partes.
    Gracias de verdad y vos tmb podes contar conmigo ceci, te mando un beso!

    ResponderEliminar